Alla inlägg under januari 2014

Av Thea Hallberg - 10 januari 2014 22:25

Hej ! Idag har jag varit i min nya skola och jag älskar den . Alla är snälla skolan är bra och allt . Under kvällen har jag blivit bombarderad av sms från alla mina nya kompisar . Tack alla ni <3

Av Thea Hallberg - 9 januari 2014 07:48

Hej! Igår så var vi på svarttorps ridförening för att Tobbe skulle rida en lektion. Han fick rida en svart Nordsvensk häst. Han tyckte att galoppen var för skumpig och att det kändes som att hoppa med en islandshäst :-) nästa gång så kanske han får en lite mindre häst XD

Av Thea Hallberg - 7 januari 2014 13:06

Hej idag har jag varit ute en liten kort stund och ridit , idag lyckades jag få Askja i gallop trots att hon är gammal.
Askja är 18 år och är silversvart med vit man och svans. PS jämten som är fram är Askja

[Bild]

Av Thea Hallberg - 6 januari 2014 17:42

Hej! Idag har det varit mycket att göra. Först kom min kompis så skulle vi rida ut en sväng med tv sycken andra.Det blev en ganska lång sväng faktiskt , vi red på våra islandshästar : Wodis,Rjupa,Askja och Smilla.

Det är roligt att gå och prata med någon / några när man rider. Så det var en lyckad ridtur. Sedan efter ridturen blev det göra iordning för skolan som börjar i morgon. Och så skulle man hinna ducha också. Så det var mycket att göra idag. Ja,ses

Ps.Jag lägger ut nya inlägg varje dag så följ gärna min blogg.  

Av Thea Hallberg - 4 januari 2014 18:33

Mina inträssen är :

Rida

Dansa

Vara med kompisar och familj

Shoppa

Jag gillar mycket att shoppa men jag gör åt mina pengar lite för fort tycker mina vänner och min familj.    

Av Thea Hallberg - 4 januari 2014 18:06

Hej ! Detta är min nya blogg ! Jag kommer att skriva om hästar , kläder , smink och lita allt möjligt om vad jag gör ? hoppas ni gillar min nya blogg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Läs min blogg nya inlägg varje dag !SES

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards